Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 1-4 класів
Про формувальне оцінювання учнів 1 класу: переглянути
Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 1-2 класів НУШ
Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 3 - 4 класів НУШ (наказ МОН №1146 від 16.09.2020)
Орієнтовні вимоги до оцінювання результатів навчання учнів 3 - 4 класів НУШ (Додаток 1 до наказу№1146 від 16.09.2020)
Оцінювання навчальних досягнень учнів 4 класів
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 4 класів
Рівневе оцінювання результатів навчання учнів 3-4 класів НУШ
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів
Оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи здійснюється за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»).
Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.
Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).
Оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи здійснюється за 12-бальною системою(шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».
- Критерії навчальних досягнень учнів з математики
Критерії навчальних досягнень учнів з трудового навчання - Критерії навчальних досягнень учнів з інформатики
- Критерії навчальних досягнень учнів з біології
- Критерії навчальних досягнень учнів з географії
- Критерії навчальних досягнень учнів з природознавства
- Критерії навчальних досягнень учнів з хімії
- Критерії навчальних досягнень учнів з фізики та астрономії
- Критерії навчальних досягнень учнів з правознавства
- Критерії навчальних досягнень учнів з історії
- Критерії навчальних досягнень учнів з економіки
- Критерії навчальних досягнень учнів з української мови
- Критерії навчальних досягнень учнів з іноземної мови
- Критерії навчальних досягнень учнів з літератури
- Критерії навчальних досягнень учнів з основ здоров`я
Критерії навчальних досягнень учнів з фізичної культури
Оцінювання освітньої діяльності учнів 3-4-х класів НУШ: у МОН надали роз’яснення
Середня оцінка за тематичне, семестрове та річне оцінювання не виводиться.
Під час онлайн-конференції Міністерства освіти і науки автори методичних рекомендацій надали роз’яснення щодо основних підходів та вимог до оцінювання результатів навчання учнів третіх та четвертих класів Нової української школи.
Рекомендації затверджені відповідним наказом МОН № 1146 від 16.09.2020.
1. Підсумкове оцінювання (тематичне, семестрове і річне) у 3-х та 4-х класах здійснюється за рівневою шкалою, а його результати позначаються словами або відповідними літерами: «початковий (П)», «середній (С)», «достатній (Д)», «високий (В)» – однак тільки для 3-4 класів.
2. Тематичне оцінювання. Роботи виконуються у зошитах для діагностичних робіт або на окремих аркушах, бланках. Кількість, форми та види оцінювання, зміст завдань діагностичних робіт добираються самостійно учителем з урахуванням особливостей учнів, а їхні результати не фіксуються у класному журналі та(або) щоденнику.
Середня оцінка за тематичне, семестрове та річне оцінювання не виводиться.
3. Семестрове і річне оцінювання. У журнал та свідоцтво досягнень виставляється рівень за кожен результат навчання з навчальних предметів/інтегрованих курсів наприкінці кожного навчального семестру (триместру) та навчального року.
Річним оцінюванням є результати навчання учнів за останній семестр (триместр).
4. Результати ДПА виставляються після річного оцінювання.
5. У друкованому класному журналі не заповнюється розділ «зведений облік навчальних досягнень учнів».
6. У класному журналі для 1-2 класів не потрібно виокремлювати спеціальні графи для підсумкового оцінювання (наприклад, «І семестр») і окремих видів перевірок (наприклад, «Тема», «Зошит»), та, відповідно, записувати «Зар.» (зараховано).
7. Копія свідоцтва досягнень зберігається в особовій справі учня (учениці) у закладі освіти, розділ «Характеристика навчальних досягнень учня (учениці) в 1 класі» особової справи не заповнюється.