Субота, 27.04.2024, 10:04
Вітаю Вас Гість | RSS


Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1053
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

"ІНТЕЛЕКТ УКРАЇНИ"

Шановні батьки майбутніх першокласників!

У 2017/2018 навчальному році наша школа розпочинає роботу за науково-педагогічним проектом "Інтелект України". Із трьох перших класів відкривається один, який буде працювати за даним проектом. Умови приймання учнів до проектного класу - конкурсні. Мета конкурсного приймання учнів до класу, що працюватиме за науково-педагогічним проектом "Інтелект України", полягає у формуванні колективу учнів з високим інтелектуальним потенціалом, який забезпечуватиме готовність до інтенсивної навчально-пізнавальної діяльності за даним проектом.

Запрошуємо всіх батьків, які мріють бачити свою дитину інтелектуально розвинутою, творчою, активною, життєрадісною і успішною у житті. записатись у 1 клас, який працюватиме за науково-педагогічним проектом "Інтелект України"  незалежно від мікрорайону школи, місця проживання .

Прийом документів у 1-і класи школи буде проводитись з 3 квітня 2017 року.

Випробовування в рамках конкурсного приймання до проектного класу "Інтелект України" буде проведено з 3 квітня по 3 червня 2017 року.

Зарахування дитини до 1 класу за проектом «Інтелект України» буде здійснюватися відбірковою комісією (соціальний педагог, практичний психолог, двоє вчителів початкових класів) за допомогою тестування, на якому будуть присутні дитина і її батьки. За підсумками тестування 25 учнів з найвищими показниками будуть зараховані до 1 класу. 

Умови конкурсного приймання :http://4schkhm.ucoz.ru/umovi_intelekt_ukrajini.pdf

Мета всеукраїнського науково-методичного проекту «Інтелект України» - впровадження в освітній простір України системи пошуку, розвитку та педагогічної підтримки інтелектуально здібних дітей і учнівської молоді.

У межах проекту учні  навчаються за спеціально розробленими навчальним планом і навчальними програмами, які дозволяють:

  • Розвинути математичні здібності дітей, створити передумови для успішного засвоєння шкільного курсу математики, успішної участі в олімпіадах з математики.
  • Сформувати навички раціонального читання, створивши передумови для успішного засвоєння предметів гуманітарного циклу.
  • Вільно спілкуватися іноземними мовами (англійська мова вивчається на поглибленому рівні за програмою спеціалізованої школи).
  • Сформувати первинні уявлення про фізичні, хімічні, біологічні об’єкти, створивши передумови для якнайкращого засвоєння хімії, біології, фізики, успішної участі в олімпіадах з цих навчальних предметів. Сформувати компетентність «Умій вчитися», розвинути пізнавальні процеси дітей, створивши передумови для успішного навчання дитини (предмет «Навчаймося разом»).           

    Інтелект – один із найдорожчих ресурсів. Щоб пересвідчитися, наскільки цінним у сучасному світі є інтелект, варто переглянути інформацію про галузі економіки, що найбільш динамічно розвиваються: телекомунікації та Інтернет-проекти, фінансова галузь, високотехнологічне виробництво і ринок програмних продуктів. Навіть металургію, нафтопереробну та хімічну промисловість не можна уявити без сучасних технологій, і наукоємність цих галузей невпинно зростає.                                                                                                                                           

    Упродовж другої половини ХХ сторіччя, а особливо на початку нинішнього, усі розвинені країни опікуються проблемою ідентифікації інтелектуально обдарованих дітей та молоді, створення для них спеціальної системи освіти, а також залучення талановитої молоді з інших країн через всілякого роду грантові й інші програми. На обдарованих учених та спеціалістів, можна сказати, полюють, бо кожен із них спроможний принести надзвичайну користь не лише певним компаніям, а й країні.

     І в Україні розуміють необхідність виховувати інтелектуальну еліту нації.                             

    Над проблемою виявлення та виховання обдарованих дітей та молоді працювали вітчизняні вчені, є різні підходи до цього питання. Зокрема, певний час були популярними ідеї раннього розвитку, коли матеріал подається дитині в більш ранньому віці та в більших об'ємах.

   В 2006 році команда провідних вчених Харкова на чолі з доктором педагогічних наук Гавриш І.В. запропонували до впровадження власну концепцію виявлення, виховання й навчання обдарованих дітей, яка розроблена на основі як власних напрацювань, так і передових і найбільш ефективних відповідних методик.

   Сутність проекту полягає не в насиченні дитини поглибленими знаннями, а у набутті нею, перш за все, необхідних навичок роботи з інформацією, аналізу, гнучкого творчого мислення, самоконтролю та самооцінки, швидких реакцій,раціональної організації навчальної праці; розвитку пізнавальних процесів — сприйняття, пам'яті, мислення, уяви й уваги; розвитку якостей особистості школяра — цілеспрямованості, працелюбності, організованості, охайності, наполегливості, волі тощо.

   Програма розроблялася таким чином, щоб врахувати вікові особливості учнів, не лише зберегти, а й збільшити їх інтерес до навчання. Завдяки міжпредметним зв'язкам, засобам наочності та відео матеріалам, об'єкт вивчення стає більш зрозумілим та цікавим. Для прикладу, якщо на уроці "Читання" діти вивчали оповідання про соловейка, то на уроці "Я і Україна" вони дізнаються про класову та видову приналежність цього птаха, спосіб життя, проглядають відео фрагмент з соловейком, чують його спів.

    Додатково до загальношкільних предметів, програма яких спеціально адаптована, введені нові: "Навчаємося разом", на якому діти розвивають пам'ять за спеціальними методиками, вчаться працювати з інформацією, та предмет "Еврика", на якому учні розвивають творчі, винахідницькі якості, кмітливість, працюють над рішенням складних задач. Завдяки тому, що під час розробки й апробації програми проект мав медико-психолого-психіатричний супровід провідних вчених Інституту здоров'я школярів та підлітків Академії медичних наук України, вдалося побудувати програму так, щоб зберігати оптимальний баланс психофізичного стану дитини, не допускаючи, з одного боку, нервового перезбудження, а з іншого – втоми, втрати цікавості. Крім обов'язкових уроків фізичної культури, кілька разів впродовж кожного уроку учні беруть участь в музичних паузах з елементами фізичних вправ і танцювальних рухів, роблять вправи для очей, застосовують релаксуючі елементи.

   За результатами, які демонструють учні проектних класів, Міністерством освіти і науки України навчально-педагогічний проект "Інтелект України" рекомендовано до подальшого впровадження. На сьогодні діти з Київської, Харківської, Дніпропетровської областей  вже мають можливість навчатись у таких класах, є зацікавленість й інших регіонів України.


Науково-педагогічний проект "Інтелект України"

Концепція реалазації науково-педагогічного проекту "Інтелект України"

Пояснювальна запискадо Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів, які працюють за науково-педагогічним проектом «Інтелект України»

Програма розвитку науково-педагогічного проекту«Інтелект України» на чотири роки (початкова школа)

Презентація про проект "Інтелект України"

 

 

 

Вхід на сайт
Новини osvita.ua
Дзвінки безкоштовно
Національна дитяча гаряча лінія
 
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів

Copyright MyCorp © 2024