Тиждень був насичений заходами на тематику профілактики насильницької поведінки. Протягом тижня у шкільній бібліотеці діяла книжково-ілюстративна виставка «Насильству - стоп». Крещук Тетяна Петрівна для учнів 9-Б класу провела класну годину «Насильство-проблема суспільства». Для вихованців групи подовженого дня був підготовлений перегляд тематичних мультимедійних презентацій та мультфільмів. Соціальний педагог Передрій Вероніка Сергіївна для учнів старших класів провела онлайн-опитування, спрямоване на дослідження міжособистісних стосунків в учнівському середовищі, у тому числі вивчення проблем насилля, булінгу. Згідно опитування таких проблем виявлено не було. 18 листопада для учнів 5-І класу класним керівником Желєзною Вікторією Олександрівною був проведений творчий урок-бесіда «Моє щасливе майбутнє». На уроці учні дізналися, що слово толерантність з латини «tolerance» означає терпіння. Обговорили значення милосердя, делікатності, прихильності до інших. У кінці уроку, учні дійшли вичновку. Що потрібно формувати в собі толерантність, як рису характеру, потрібно навчитися сприймати лююдей такими, якими вони є, цінували в кожній людині особистість.Толерантна людина ніколи не буде зневажливо або зверхньо ставитися до тих, хто тяжко хворіє. Вона навпаки буде ставитися делікатно, виявить увагу, надасть допомогу. Адже це так потрібно людм, яким не вдалось уникнути захворювання і в яких вистачає мужності з ним боротися. Цього ж дня у 5-Б класі відбулося свято «Королева компліментів», метою якого було сформувати уявлення про проблему словесної жорстокості, її наслідків для учнів чи інших людей; виховувати вміння попереджувати жорстоке поводження з однолітками чи іншими людьми; визначити причини виникнення учнівської жорстокості, її реалії та наслідки; знайти шляхи запобігання словесним образам, насиллю. навчити «ставитися до інших так, як би ви хотіли, щоб ставилися до вас», навчити бачити позитивне, робити компліменти оточуючим. Цього року в клас і 10 новоприбулих учнів. Тому це свято, як ніяке інше сприяло більшому згрупуванню та об’єднанню дітей в дружній колектив. 19 листопада учні 3-І класу взяли участь в онлайн-грі "Права дитини". Мета якої ознайомити учнів з основними положеннями Конвенції про права дитини, поглибити знання про права та обов’язки дітей; формувати правову культуру; зорієнтувати дітей, куди і до кого звертатися при вирішенні проблем порушення їх прав; виховувати в учнів поважне ставлення до власної особистості та інших. Онлайн-гра мала складалася з ігрових частин: "Спіймай право", "Упізнай право", операція "Визволення" та відвідали віртуальний правовий кінозал. |