З 19.03.18 по 23.03.18 у школі відбувся предметний тиждень природничих наук (біології, географії, хімії). Впродовж тижня проходили різноманітні заходи, які сприяли підвищенню інтересі до предметів природничого циклу. 19 березня тиждень відкрила виставка стінгазет, в якій взяли участь учителі та учні нашої школи. Серед учнів 8-х класів була проведена гра «12-й бал з хімії» (Уч.Новосельська Н.В.) Географічний марафон «Чи знаєш ти карту?» було проведено між командами 7-А та 7-Б класів. (Вч. Усатюк О.Я.) ?
Учні 6-х класів презентували свої проекти на тему «Бактерії – друзі чи вороги». Учні шукали матеріали в мережі Інтернет та створювали власні презентації, які висвітлювали результати їхніх пошукових робіт. Серед тем були такі: «Молочнокислі бактерії», «Бульбочкові бактерії», «Бактерії, що викликають дифтерію», «Пастеризація і стерилізація», «Профілактичні щеплення». (Вч.Мислюк А.Д.)
На уроці з природознавства в 5-В класі вчитель Нагайчук-Замковенко М.А. розповіла про важливість води на Землі, властивості води, три стани води, вода – розчинник. Учні підготували повідомлення, даючи відповіді на різні питання по темі. Вчителем було підібрано відповідний відеоролик.
20 березня в 7-А класі бав проведений біологічний КВК « Біологія в житті людини» (Вч. Нагайчук-Замковенко М.А.). Дві команди «Юні екологи» та «Краплинка». КВК сприяв розвитку логiчного мислення, швидкого прийняття рiшень. Допомагає мобiлiзувати пам’ять, активiзує мислення, допомагає закрiпити навчальний матерiал.
21 березня учні 5-А та 5-Б класу захищали міні-проекти на тему «Де ми втрачаємо воду?» Діти протягом 3хв. розкривали проблему дослідження. Після захисту проекту учні давали відповіді на запитання своїх друзів. (Вч. Усатюк О.Я.)
23 березня, напередодні Всесвітньої природоохоронної акції «Година Землі» учні 11-х класів готували інформаційні повідомлення про історію даної акції та світову підтримку її поширення. З підготовленими повідомленнями вони ознайомили учнів інших класів, пропонуючи їм долучитися до світової природоохоронної акції. (Вч.Мислюк А.Д.)
Проведені заходи активізували пізнавальний інтерес учнів до вивчення географії, біології, хімії, екології, економіки; сприяли прояву ініціативи й самостійності; розкриттю індивідуальних здібностей дітей та їх талантів.
Тиждень природничих наук закінчився, але продовжуватиметься праця вчителів, які пробуджують творчість і пізнання, підтримують інтерес та бажання
$CUT$ ? |