Професійне зростання освітян залежить від їхнього вибору, а його якість — від ринку освітніх послуг. Освітні платформи активно долучаються і пропонують усе нові й нові можливості, їх мета — змінити державу через якісну освіту. Навчання вчителів може бути різноманітним, цікавим, орієнтованим на їхні потреби. Під час карантину педагоги Христинівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 активно працювали над підвищенням рівня самоосвіти та кваліфікації, які передбачають:
-
розвиток необхідних для роботи кожного вчителя компетентностей: цифрової (електронне навчання, інформаційну та кібербезпеку), комунікаційної, інклюзивної, мовленнєвої тощо. Для заступників важлива ще й управлінська компетентність;
-
удосконалення та набуття нових вузькопрофільних компетентностей, пов’язаних з викладанням певної шкільної дисципліни (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);
-
отримання практичного досвіду.
Педагогічний колектив (60 вчителів) долучився до проходження курсів, вебінарів на різних освітніх платформах. 35 педагогів уже мають сертифікати, які підтверджують рівень самоосвітньої діяльності.
Безперервний професійний розвиток та підвищення кваліфікації педагогічних працівників передбачає набуття нових і вдосконалення раніше набутих компетентностей на основі здобутої освіти й практичного досвіду.
Бажаємо всім учителям продовжувати працювати над підвищенням рівня професійного зростання! |