2020 р.
Про затвердження Порядку забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти
Постанова Кабінету Міністрів України від 21.10.2020 № 983 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2007 року № 585 і від 12 липня 2017 року № 545» щодо терміну навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти та в спеціальних школах
Вправи та завдання для дітей з особливими освітніми потребами (шкільного віку)
Методичні рекомендації "Виявлення і подолання труднощів опанування навички читання в учнів загальноосвітніх навчальних закладів"
Лист МОН України від 31.08.2020 №1/9-495 ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ У 2020/2021 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
Лист МОН "Щодо організації роботи інклюзивно-ресурсних центрів"
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-10 класів з порушеннями інтелектуального розвитку
Лист МОН від 05.02.2018р. №2.5-281. Роз'яснення стосовно тривалості уроків в інклюзивних класах та щодо функціональних обов'язків асистента вчителя.
НАКАЗИ
Про організацію інклюзивного навчання в Опорному закладі освіти «Христинівський ліцей» у 2020/2021 н.р.