2020-2021
Закон України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII
Нова українська школа: нормативно-правове забезпечення:
Концепція НУШ
Наприкінці квітня 2018 року МОН скористалося своїми повноваженнями, визначеними статтею 64 Закону про освіту, — і затвердило Типові освітні програми закладів загальної середньої освіти, замінивши Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів.
Програми
Типові освітні програми для закладів загальної середньої освіти (1-2 клас).(Затверджено наказом МОН 21.03. 2018 р. №268). Детальніше. Програма Савченко О.Я., Шияна Р.Б.. Детальніше.
Типова освітня програма закладів загальної середньої освіти І ступеня.(Затверджено наказом МОН від 20.04.2018 №407). Детальніше.
Типова освітня програма закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня.(Затверджено наказом МОН від 20.04.2018 №405). Детальніше.
Типова освітня програма закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня.(Затверджено наказом МОН від 20.04.2018 №406). Детальніше.
Типова освітня програма закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня.(Затверджено наказом МОН від 20.04.2018 №408). Детальніше.
Лист МОН України “Нетипові програми” від 25.05.2018 №1/9-344
Наказ МОН України “Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями” від 26.07.2018 №816
Наказ МОН України “Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 2 класу з порушеннями інтелектуального розвитку” від 02.07.2019 №917
Наказ МОН України “Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами” від 25.06. 2018 №693
Наказ МОН України “Про внесення зміни у таблицю 11 до наказу Міністерства освіти і науки України від 25.06.2018 №693” від 04.09.2018 №968
Наказ МОН України “Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами” від 26.07. 2018 №814
Наказ МОН України “Про внесення змін додатків до наказу міністерства освіти і науки України від 26.07.2018 №814” від 16.08.2018 №917
Наказ МОН України “Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами” від 12.06. 2018 №627
Наказ МОН України “Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 12.06.2018 №627” від 10.06.2019 №808
Наказ МОН України “Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 12.06.2018 №627” від 26.07.2018 №815
Наказ МОН України “Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами” від 21.06.2018 №668
Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України
Лист Міністерства освіти і науки України “Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році” від 01.07.2019 №1/11-5966
Лист МОН України “Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 н.р.” від 05.08.2019 №1/9-498
Лист МОН України “Щодо організації інклюзивного навчання у закладах освіти у 2019/2020 н.р.” від 26.06.2019 №1/9-409
Лист МОН України “Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2019/2020 н.р.” від 18.07. 2019 №1/9-462
Лист МОН України “Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України” від 24.07.2019 №1-9-477
Лист МОН України “Про методичні рекомендації з питань організації освітнього процесу в закладах позашкільної освіти в 2019/2020 н.р.” від 10.07.2019 №1/9-436
Лист МОН України “Про переліки навчальної літератури, рекомендованої МОН України для використання у закладах освіти у 2019/2020 н.р.” від 10.06.2019 №1/9-365
Методичні рекомендації ТОКІППО
Керівникам навчальних закладів
Лист МОН України “Щодо скороченої тривалості уроків для учнів початкової школи” №1/9-190 від 02.04.2018
Лист МОН України “Щодо прийому дітей до перших класів у 2019 році” від 05.04.2019 №1/9-227
Лист МОН України “Щодо окремих питань переведення учнів закладу загальної середньої освіти до наступного класу” від 22.07.2019 №1/9-471
Наказ МОН України “Про внесення змін до наказу МОН України від 14 липня 2015 року №762” від 08.05.2019 №621
Лист МОН України “Деякі питання щодо створення у 2019/ 2020 н.р. безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок” від 27.06.2019 №1/9-414
Наказ МОН України “Про затвердження Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти” від 25.06.2018 №676
Лист МОН України “Лист-роз’яснення щодо застосування окремих положень Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти” від 03.10.2018 №1-9-596
Положення про сертифікацію педагогічних працівників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 №1190
Положення про науковий ліцей та науковий ліцей-інтернат, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 №438
Положення про освітній округ і опорний заклад освіти, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 19 червня 2019 №532
Наказ МОН України “Про затвердження Положення про інституційну форму здобуття загальної середньої освіти” від 23.04.2019 №536
Наказ МОН України “Про затвердження Положення про міжшкільний ресурсний центр” від 09 листопада 2018 №1221
Наказ МОН України “Про затвердження Порядку проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти” від 09.01. 2019 №17
Організація навчання дітей з особливими потребами
2019 р
ПОСТАНОВА КМУ від 10 квітня 2019 р. № 530 “Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти”.
ПОСТАНОВА від 27 лютого 2019 р. № 129 “Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2019 році”.
Наказ МОН України від 24.07.2019 року № 917 “Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 2 класу з порушеннями інтелектуального розвитку”
Наказ МОН України від 01.04.2019 р №423 “Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, якінавчаються в інклюзивних та спеціальних групах закладів дошкільної освіти”
Наказ МОН України від 27.02.2019 р №27 “Про приймання системи автоматизованої роботи інклюзивно-ресурсних центрів”
Функціонування груп подовженого дня
2018 р
Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг» (реєстр. № 8556 від 06.07.2018).
Постанова КМУ від 22 серпня 2018 р. № 617 “Деякі питання створення ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти та інклюзивно-ресурсних центрів”.
Постанова КМУ від 21 лютого 2018 р. № 88. Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2018 році.
Постанова КМУ від 14 лютого 2018 р. № 72 “Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 р. № 1096 “Про встановлення розміру доплати за окремі види педагогічної діяльності”.
Наказ МОН України від 25.06.2018 №677 “Про затвердження порядку створення груп продовженого дня у державних і комунальних закладах загальної середньої освіти” (зареєствровано в Міністерстві юстиції України 24 07. 2018 р. № 865/32317)
Наказ МОН України від 08.06.2018 № 609 Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти»
Наказ МОН від 03.05.2018 р. № 447″Про затвердження Примірного переліку обладнання для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсних центрів.
Наказ МОН від 23 квітня 2018 року № 414 “Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних клас
ах закладів загальної середньої освіти” (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 11 05. 2018 р. №582/32034)
Наказ від 01.02.2018 № 90 “Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 06 грудня 2010 року № 1205”.( Типові штатні нормативи закладів ЗЗСО) Наказ від 16.10.2018 № 1109 “Про деякі питання документів про загальну середню освіту”.
Лист МОН від 05.02.2018р. №2.5-281 «Роз’яснення стосовно тривалості уроків в інклюзивних класах та щодо функціональних обов’язків асистента вчителя»
2011- 2017 рр
Постанова КМУ від 9 серпня 2017 р. № 588 “Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах”. ( Постанова КМУ від 15 серпня 2011 р. N 872 “Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах”).
Наказ МОН України від 09.12.2010 №1224 «Про затвердження Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у агальноосвітніх навчальних закладах.
Лист МОН № 1/9-639 від 29.11.17 року “Щодо Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами”
Професійний стандарт “Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти”
|